Hundvakt.

I helgen har vi varit hundvakt åt kabbes mamma så vi har bott i deras hus. Ska vara här till imorgon nångång. Idag har jag kännt mig fett bakis, trots att jag inte ens drack igår! Men är pga för lite sömn! Har inte sovit mer än kanske 2-3 timmar sammanlagt i natt. 
Var och kolla på huset i heden idag, föll inte riktigt mig i smaken då de var typ lika stort som våran lägenhet (dock två plan) men kändes ändå väldigt litet! Vi har oxå fått besiktnings protokollet på huset på fagge. Har läst igenom det lite snabbt och fanns lite fukt i källarn. Nån som är lite bättre på de där ska dock få läsa igenom det innan vi bestämmer oss. Är inte helt insatt på hur mke som är okej elr helt kört! Röstar fortfarande på det på fagge men vi får väl se i slutändan. På onsdag får vi veta priset på huset i heden så där kan vi ju bestämma om vi ens ska satsa på nått av dom! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

.

RSS 2.0